Zakupy
Promocje
Kontakt

Skontaktuj się z nami

Jeśli chcesz zadać nam konkretne pytanie, prześlij swoją wiadomość za pośrednictwem tego formularza.

Kontakt z nami

Legal notice
NPORTAL.no - BUSINESS LINK NORWAY


Oddział w Norwegii:
Karenslyst Alle 4,
0278 Oslo
Postboks 358,
0213 Oslo
Norway

Oddział w W. Brytanii:
71-75 Shelton Street,
Covent Garden,
London,WC2H 9JQ


Kontakt telefoniczny:
+ (47) 23 89 88 63


Kontakt mailowy:
reporter@nportal.no


Value Added identification number: NO819464332
Legally represented by the Vice Director Lukasz Jakubow Kedzierski
This legal notice extends to the social media profiles of NPORTAL.no

1000x150 ubezpieczenia w norwegii

Tagi: Norwegia , Polak , Norweg , NRK , wybuch , eksplozja , Telemark , Ullevål Universitetssykehus , , sejf

Tajemniczy Wybuch Sejfu w Bø. Polak z Urazem Ręki Trafił Do Szpitala
Mister icon

REDAKCJA NPORTAL.no - Oslo | Norwegia

Opublikowano: 2014-04-16 23:32:22 +0200

 

W wyniku tajemniczej eksplozji w jednym z wiejskich domów na farmie w Bø, regionie Telemark do szpitala trafiły dwie osoby - 40-letni Polak z poważnymi urazami ręki i jego kolega Norweg, który stracił słuch. Według wstępnych ustaleń przyczyną wybuchu było niefachowe obchodzenie się ze starym sejfem - infromację tą otrzymaliśmy od Darka na numer alarmowy.

 


Do zdarzenia doszło w Wielką Środę około południa w jednym z domków letniskowych w Bø, regionie Telemark. Według wstępnych ustaleń policji i świadków, ładunek eksplodował, kiedy oboje próbowali otworzyć stary sejf. Był on rodzajem zabezpieczenia mającego chronić znajdujące się w środku zawartości w przypadku nieautoryzowanego naruszenia.


W momencie wybuchu w domu, znajdowało się siedem osób. Dwie z nich trafiło do szpitala uniwersyteckiego Ullevål Universitetssykehus w Oslo, Norweg, który stracił słuch i 40-letni Polak z poważnymi urazami ręki i dłoni. Ten drugi przeszedł już pięciogodzinną operację i czuje się dobrze.

Reporter telewizji NRK, który był na miejscu wybuchu twierdzi, że spowodował on poważne szkody w całym domu: wyleciały wszystkie szyby z okiem i leżały kilka metrów od ścian.

Policja o zdarzeniu informację otrzymała o godzinie 12. 30. Na miejsce też wysłano z Oslo pirotechników, którzy zniszczyli resztę prochu. Nie wiadomo, co znajdowało się w środku sejfu, wiadomo jednak, że dom od jakiegoś czasu stał pusty, bo właściciel zmarł kilka lat temu.

Do podobnej sytuacji i wybuchy doszło ​​w Czechach na początku stycznia. Wtedy niestety w praskim szpitalu zmarł palestyński ambasador, Dżamal Muhammad Dżamal. Według władz palestyńskich do eksplozji doszło, gdy dyplomata próbował otworzyć stary sejf, niedawno przewieziony do jego mieszkania ze starej siedziby palestyńskiego przedstawicielstwa.

N PRESS | POLMEDIA (reporter@nportal.no

Copyright © 2014 N PRESS | POLMEDIA. Wszelkie prawa zastrzeżone / All rights reserved
N26
×